Cuma, Ocak 6

Android telefondan ev bilgisayarındaki torrentlerin yönetilmesi.

Herhangi bir yerden Android telefonum ile pratik bir şekilde istediğim bir film yada herhangi bir şeyi bulup torrentinide evdeki bilgisayarıma yükleyip gerekirse torrenti başlatıp gerekirse durdurmak işlemlerini aşağıdaki şekilde yapabilirsiniz.

Evdeki bilgisayara UTorrent kurduktan sonra Options'dan\Preferences\remote kısmına geliyoruz.
Burada Auth kısmında Computer adı ve parolası belirliyoruz.
 Android telefonda markete girerek utorrent remote programını indirip kurduktan sonra yukarıda oluşturduğumuz computername ve parolası ile uzaktan bilgisayarımızın torrent programına bağlanıyoruz.
 Bu programla torrent durdurma başlatma işlemleri yapılabiliyor. Fakat Android telefonunuzda torrent bulup bu torrentleri de telefonunuzdan masaüstüne gönderip indirme işlemine başlayabilirsiniz.
Torrent aramak için yine marketten torrent engine isimli uygulamayı indirdim.

 Ornek olması açısından saw isimli filmi indirmek istedim. Listede seed leech ve size bilgileri mevcut.
 indir dediğinizde hangi torrent sunucudan torrent indirmek istediğinizi soruyor. Ben btjunkie seçtim
 sunucunun sitesi açıldı. download torrent dedim.

torrent indiğinde açtım.Direk utorrent açıldı.

 downloading kısmı daha önce 0 dı 1 oldu.
 downloadingin içine girince torrentin inmeye başladığını gördüm.

 Bilgisayardan u torrente girdiğimde de torrentin downloading kısmında olduğunu gördüm.


Hepsi bu kadar.

Hiç yorum yok: