Cuma, Eylül 28

Vmware Workstation 9'da oyun performansı nasıl ?

Evdeki Notebook eskidiği için yeni bir notebook almak istiyorum. Oyunlara meraklı olan çocuklarım devamlı bilgisayara bir şeyler kuruyorlar yada virüs benzeri şeyler bulaştırıyorlar. Bilgisayarda ufacık işim oluyor ama bilgisayarı toparlayayım derken bunalıyorum, kendi işimi yapmaya sıra geldiğinde zaten bitmiş oluyorum. Benim ve çocukların işletim sistemleri farklı olsun ama grafik performansı da yeterli olsun düşüncesi ile vmware'e tekrar bakayım dedim.
Vmware workstation'ın önceki versiyonlarında grafik kartında 3d hızlandırma yoktu, vmware workstation 9.0  versiyonunu incelemek için kurdum ve Sanal makine oluştururken graphic card'da 3d hızlandırma olduğunu gördüm. Makinem windows 7 64 bit, sanala windows xp ve windows 7 32 bit kurdum.
Windows 7 32 bit olan makinede ve fiziksel makinede windows derecelendirmesini ölçtüm.
Windows xp ve fiziksel makineye 3dmark06 benchmark yazılımını kurarak test ettim.
Ölçüm değerleri aşağıdadır;





Sistemim core i7 2600 işlemci + 8 gb ram + Ati HD4890 ekran kartına sahip HP 8200 Elite.
1500-2000 TL arası bir notebook alırsam istediğim senaryo da kullanabileceğim.

Hiç yorum yok: