Çarşamba, Eylül 19

ipad'de mail kısmına benim iznim olmadan kimse ulaşamasın

Bu işlemi şu senaryo için yapmak istiyorum;

Exchange mailbox'ımın tanımlı olduğu ipad'imi 2 haftalığına çocuğuma vereceğim. Ama şirket maillerimi de görmesini istemiyorum. Bunun için nasıl bir çözüm bulabilirim ?

Araştırdım ve 2 çözüm buldum;

1.) Ayarlardan exchange hesabımı bulup mail alma kısmını pasif hale getirince ana ekrandaki mail ikonundan mailler görünmüyor. Ama ayarlar kısmından exchange\mail kısmından tekrar aktif hale getirilebiliyor. Bunu aşmak içinde ayarlar\sınırlamalar\Hesaplar\ kısmından hesaplara erişimi kapatırsak sıkıntı kalmıyor.

Yani önce exchange mail hesabını pasif hale getirip, sonrasında da hesaplara erişimi kapatmamız gerekiyor.

Sınırlamalar ile ilgili faydalı olabilecek farklı bir yazı ;
http://www.iphoneturkey.biz/2010/12/iphone-ve-ipadde-sinirlamalar-restrictions.html

2.) Eğer ipad'iniz  jail break'li ise Lockdown yada locktopus gibi uygulama kilitleyici program kurup uygulama bazında kilitleme yapabiliyoruz. Mail kısmına erişimi buradan kapatabiliriz.

Hiç yorum yok: